آموزش برای توسعه پایدارچالشهای تلفیق الگوی آموزش برای توسعه پایدار در آموزش عالی صنایع دستی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 27-51]
آموزش جامعهشناسیتأملی بر الگوهای آموزش جامعهشناسی بر اساس تجربۀ زیستۀ گروهی از ذینفعان؛ مدلی برآمده از نظریۀ برپایه [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 109-136]
آموزش صنایع دستیچالشهای تلفیق الگوی آموزش برای توسعه پایدار در آموزش عالی صنایع دستی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 27-51]
آموزش عالیرویکرد قابلیت و عدالت در آموزش عالی: فراترکیب قابلیتهای دانشجویان [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
آموزش عالیطراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مسئولیت پذیری اجتماعی برای نظام آموزش عالی بر اساس الگوی اَکِر [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 23-49]
آموزش عالیشناسایی مؤلفه های آموزش و توسعه سرمایه انسانی در گذر از دانشگاه سنتی به دانشگاه آینده به روش آمیخته [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 51-75]
آموزش عالیدانشگاه و صنعت: از روابط پیمانکاری تا شراکت استراتژیک؛ ارائه مدل نقش های راهبردی در روابط دانشگاه و جامعه [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 97-122]
آموزش عالیراهبردها و راهکارهای اجرایی برای تنوعبخشی منابع مالی مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی با تأکید بر منابع غیردولتی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 1-25]
آموزش عالیچالشهای تلفیق الگوی آموزش برای توسعه پایدار در آموزش عالی صنایع دستی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 27-51]
آموزش عالیتخصیص منابع عملکردمحور در آموزش عالی: جعبهای سیاه حاوی تناقض ارتقای کارایی و کاهش بهرهوری [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 1-18]
آموزش عالییادگیری کندوکاومحور؛ الگویی برای ارتقای علوم انسانی در آموزش عالی ایران [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 149-170]
آموزش عالیواکاوی تدوین برنامه درسی در آموزش عالی ایران [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 1-28]
آموزش عالی کشاورزیتدوین الگوی پیوند دانشگاه و جامعه مبتنی بر رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 85-111]
آموزش معماریآموزش رشته معماری و انرژی در ایران: فرصتها و چالشها [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 77-95]
ا
اثربخشیطراحی الگوی پاسخگویی اثربخش دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 113-142]
ارزشیابی برنامۀ درسینقش و جایگاه دانش آموختگان در فرایند ارزشیابی برنامههای درسی رشته های علوم انسانی در دانشگاه های برتر ایران و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 77-108]
اشتغال پذیری درک شدهنقش میانجی خودکارآمدی کارآفرینانه و اشتغال پذیری درک شده در رابطه بین انطباقپذیری مسیر شغلی و قصد کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 53-76]
اعتیاد به کارتأثیر شرایط کاری بر موفقیت شغلی با نقش میانجی اعتیاد به کار میان اعضای هیئت علمی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 143-170]
اعضای هیئت علمیتأثیر شرایط کاری بر موفقیت شغلی با نقش میانجی اعتیاد به کار میان اعضای هیئت علمی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 143-170]
اعضای هیئت علمیسایش در روابط اعضای هیئت علمی دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 137-168]
افت تحصیلیعوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان ارجاع شده به کمیسیون موارد خاص دانشگاه بیرجند [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 125-148]
اقتصاد دانش بنیانراهبردها و راهکارهای اجرایی برای تنوعبخشی منابع مالی مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی با تأکید بر منابع غیردولتی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 1-25]
الگوی اَکِرطراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مسئولیت پذیری اجتماعی برای نظام آموزش عالی بر اساس الگوی اَکِر [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 23-49]
الگوی تعالیدانشگاه و صنعت: از روابط پیمانکاری تا شراکت استراتژیک؛ ارائه مدل نقش های راهبردی در روابط دانشگاه و جامعه [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 97-122]
انطباقپذیری مسیر شغلینقش میانجی خودکارآمدی کارآفرینانه و اشتغال پذیری درک شده در رابطه بین انطباقپذیری مسیر شغلی و قصد کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 53-76]
ب
برابری خواهی جنسیتیفرهنگ سازمانی و اثربخشی رهبری در سطح اداری دانشگاه؛ پیمایش ملی گلوب در ایران [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 149-175]
برنامه آموزشیآموزش رشته معماری و انرژی در ایران: فرصتها و چالشها [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 77-95]
برنامه درسیطراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مسئولیت پذیری اجتماعی برای نظام آموزش عالی بر اساس الگوی اَکِر [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 23-49]
بهرهوریتخصیص منابع عملکردمحور در آموزش عالی: جعبهای سیاه حاوی تناقض ارتقای کارایی و کاهش بهرهوری [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 1-18]
بهرهوری انرژیآموزش رشته معماری و انرژی در ایران: فرصتها و چالشها [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 77-95]
بینشتحلیل محتوای سرمایه انسانی: مدل عمومی و کاربرد آن برای دانش آموختگان رشته ادبیات فارسی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 47-75]
پ
پاسخگوییطراحی الگوی پاسخگویی اثربخش دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 113-142]
پدیدارشناسیدانشگاه و صنعت: از روابط پیمانکاری تا شراکت استراتژیک؛ ارائه مدل نقش های راهبردی در روابط دانشگاه و جامعه [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 97-122]
پژوهش آمیختهشناسایی مؤلفه های آموزش و توسعه سرمایه انسانی در گذر از دانشگاه سنتی به دانشگاه آینده به روش آمیخته [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 51-75]
پیوند دانشگاه و جامعهتدوین الگوی پیوند دانشگاه و جامعه مبتنی بر رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 85-111]
ت
تحقیقات و فناوریسایش در روابط اعضای هیئت علمی دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 137-168]
تحلیل لایه لایه علّیتدوین الگوی پیوند دانشگاه و جامعه مبتنی بر رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 85-111]
تخصیص منابع عملکردمحورتخصیص منابع عملکردمحور در آموزش عالی: جعبهای سیاه حاوی تناقض ارتقای کارایی و کاهش بهرهوری [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 1-18]
تدوین برنامه درسیواکاوی تدوین برنامه درسی در آموزش عالی ایران [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 1-28]
تفویض اختیارواکاوی تدوین برنامه درسی در آموزش عالی ایران [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 1-28]
تنوعبخشی به منابع مالیراهبردها و راهکارهای اجرایی برای تنوعبخشی منابع مالی مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی با تأکید بر منابع غیردولتی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 1-25]
توسعه پایدارسنخ شناسی دانشگاه های برتر جهان از منظر توسعه پایدار [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 123-148]
توسعه پایدارچالشهای تلفیق الگوی آموزش برای توسعه پایدار در آموزش عالی صنایع دستی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 27-51]
توسعه پایدارارائه الگویی برای به کارگیری مدیریت سبز در دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 77-95]
ج
جامعهپذیری دانشگاهیجامعهپذیری دانشگاهی: بررسی تطبیقی بین دانشگاهی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 57-83]
ح
حال گراییفرهنگ سازمانی و اثربخشی رهبری در سطح اداری دانشگاه؛ پیمایش ملی گلوب در ایران [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 149-175]
حکمرانی و رهبری آموزش عالیسنخ شناسی دانشگاه های برتر جهان از منظر توسعه پایدار [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 123-148]
حلقه کندوکاویادگیری کندوکاومحور؛ الگویی برای ارتقای علوم انسانی در آموزش عالی ایران [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 149-170]
خ
خودکارآمدی کارآفرینانهنقش میانجی خودکارآمدی کارآفرینانه و اشتغال پذیری درک شده در رابطه بین انطباقپذیری مسیر شغلی و قصد کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 53-76]
د
دانشتحلیل محتوای سرمایه انسانی: مدل عمومی و کاربرد آن برای دانش آموختگان رشته ادبیات فارسی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 47-75]
دانش آموختگاننقش و جایگاه دانش آموختگان در فرایند ارزشیابی برنامههای درسی رشته های علوم انسانی در دانشگاه های برتر ایران و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 77-108]
دانشجوعوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان ارجاع شده به کمیسیون موارد خاص دانشگاه بیرجند [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 125-148]
دانشجویان تحصیلات تکمیلیتأثیر کیفیت درک شده وبسایت دانشگاهی بر رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 171-195]
دانشگاه آزاد اسلامیطراحی الگوی پاسخگویی اثربخش دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 113-142]
دانشگاه آیندهشناسایی مؤلفه های آموزش و توسعه سرمایه انسانی در گذر از دانشگاه سنتی به دانشگاه آینده به روش آمیخته [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 51-75]
دانشگاه پایدارسنخ شناسی دانشگاه های برتر جهان از منظر توسعه پایدار [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 123-148]
دانشگاه چمران اهوازتأثیر کیفیت درک شده وبسایت دانشگاهی بر رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 171-195]
دانشگاه سنتیشناسایی مؤلفه های آموزش و توسعه سرمایه انسانی در گذر از دانشگاه سنتی به دانشگاه آینده به روش آمیخته [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 51-75]
دانشگاه کارآفرینعوامل مؤثر بر اجرای علم شهروندان در دانشگاه های ایران [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 29-55]
دانشگاه های ایرانیفرهنگ سازمانی و اثربخشی رهبری در سطح اداری دانشگاه؛ پیمایش ملی گلوب در ایران [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 149-175]
دانشگاههای ایلامجامعهپذیری دانشگاهی: بررسی تطبیقی بین دانشگاهی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 57-83]
دانشگاه های برتر دولتینقش و جایگاه دانش آموختگان در فرایند ارزشیابی برنامههای درسی رشته های علوم انسانی در دانشگاه های برتر ایران و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 77-108]
دانشگاههای دولتیارائه الگویی برای به کارگیری مدیریت سبز در دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 77-95]
دانشگاه های دولتیسایش در روابط اعضای هیئت علمی دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 137-168]
دانشگاه های معتبر جهاننقش و جایگاه دانش آموختگان در فرایند ارزشیابی برنامههای درسی رشته های علوم انسانی در دانشگاه های برتر ایران و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 77-108]
دانشگاه و جامعهدانشگاه و صنعت: از روابط پیمانکاری تا شراکت استراتژیک؛ ارائه مدل نقش های راهبردی در روابط دانشگاه و جامعه [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 97-122]
دسترسی برابررویکرد قابلیت و عدالت در آموزش عالی: فراترکیب قابلیتهای دانشجویان [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
دیمتلعوامل مؤثر بر اجرای علم شهروندان در دانشگاه های ایران [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 29-55]
ر
راهبردها و راهکارهای اجراییراهبردها و راهکارهای اجرایی برای تنوعبخشی منابع مالی مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی با تأکید بر منابع غیردولتی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 1-25]
رضایت دانشجویانتأثیر کیفیت درک شده وبسایت دانشگاهی بر رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 171-195]
رویکرد قابلیترویکرد قابلیت و عدالت در آموزش عالی: فراترکیب قابلیتهای دانشجویان [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
س
سایشسایش در روابط اعضای هیئت علمی دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 137-168]
سرمایه انسانیشناسایی مؤلفه های آموزش و توسعه سرمایه انسانی در گذر از دانشگاه سنتی به دانشگاه آینده به روش آمیخته [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 51-75]
سرمایه انسانیتحلیل محتوای سرمایه انسانی: مدل عمومی و کاربرد آن برای دانش آموختگان رشته ادبیات فارسی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 47-75]
سلسله مراتبفرهنگ سازمانی و اثربخشی رهبری در سطح اداری دانشگاه؛ پیمایش ملی گلوب در ایران [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 149-175]
سنخ شناسیسنخ شناسی دانشگاه های برتر جهان از منظر توسعه پایدار [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 123-148]
ش
شاخص مالمکوئیستتخصیص منابع عملکردمحور در آموزش عالی: جعبهای سیاه حاوی تناقض ارتقای کارایی و کاهش بهرهوری [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 1-18]
شایستگیتحلیل محتوای سرمایه انسانی: مدل عمومی و کاربرد آن برای دانش آموختگان رشته ادبیات فارسی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 47-75]
شبیهسازی آماریتخصیص منابع عملکردمحور در آموزش عالی: جعبهای سیاه حاوی تناقض ارتقای کارایی و کاهش بهرهوری [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 1-18]
شرایط کاریتأثیر شرایط کاری بر موفقیت شغلی با نقش میانجی اعتیاد به کار میان اعضای هیئت علمی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 143-170]
شوق به موفقیت از طریق عملکردفرهنگ سازمانی و اثربخشی رهبری در سطح اداری دانشگاه؛ پیمایش ملی گلوب در ایران [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 149-175]
کاراییتخصیص منابع عملکردمحور در آموزش عالی: جعبهای سیاه حاوی تناقض ارتقای کارایی و کاهش بهرهوری [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 1-18]
کمیسیون موارد خاصعوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان ارجاع شده به کمیسیون موارد خاص دانشگاه بیرجند [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 125-148]
کیفیت وبسایتتأثیر کیفیت درک شده وبسایت دانشگاهی بر رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 171-195]
گ
گرایشتحلیل محتوای سرمایه انسانی: مدل عمومی و کاربرد آن برای دانش آموختگان رشته ادبیات فارسی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 47-75]
گریز از مخاطرهفرهنگ سازمانی و اثربخشی رهبری در سطح اداری دانشگاه؛ پیمایش ملی گلوب در ایران [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 149-175]
گلوبفرهنگ سازمانی و اثربخشی رهبری در سطح اداری دانشگاه؛ پیمایش ملی گلوب در ایران [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 149-175]
م
مدل معادلات ساختاریتأثیر شرایط کاری بر موفقیت شغلی با نقش میانجی اعتیاد به کار میان اعضای هیئت علمی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 143-170]
مدیریت روابط دانشگاه و صنعتدانشگاه و صنعت: از روابط پیمانکاری تا شراکت استراتژیک؛ ارائه مدل نقش های راهبردی در روابط دانشگاه و جامعه [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 97-122]
مدیریت سبزارائه الگویی برای به کارگیری مدیریت سبز در دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 77-95]
مدیریت محیط زیستیسنخ شناسی دانشگاه های برتر جهان از منظر توسعه پایدار [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 123-148]
مسئولیتپذیری اجتماعیتدوین الگوی پیوند دانشگاه و جامعه مبتنی بر رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 85-111]
مسئولیت پذیری اجتماعیطراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مسئولیت پذیری اجتماعی برای نظام آموزش عالی بر اساس الگوی اَکِر [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 23-49]
مشروطیعوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان ارجاع شده به کمیسیون موارد خاص دانشگاه بیرجند [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 125-148]
مطالعه بین دانشگاهیجامعهپذیری دانشگاهی: بررسی تطبیقی بین دانشگاهی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 57-83]
مطالعه تطبیقیجامعهپذیری دانشگاهی: بررسی تطبیقی بین دانشگاهی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 57-83]
معماری و انرژیآموزش رشته معماری و انرژی در ایران: فرصتها و چالشها [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 77-95]
مقیاسنقش و جایگاه دانش آموختگان در فرایند ارزشیابی برنامههای درسی رشته های علوم انسانی در دانشگاه های برتر ایران و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 77-108]
مهارت های فراشناختتحلیل محتوای سرمایه انسانی: مدل عمومی و کاربرد آن برای دانش آموختگان رشته ادبیات فارسی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 47-75]
موفقیت شغلیتأثیر شرایط کاری بر موفقیت شغلی با نقش میانجی اعتیاد به کار میان اعضای هیئت علمی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 143-170]
میدانِ دانشگاهیتأملی بر الگوهای آموزش جامعهشناسی بر اساس تجربۀ زیستۀ گروهی از ذینفعان؛ مدلی برآمده از نظریۀ برپایه [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 109-136]
نظریه داده بنیادواکاوی تدوین برنامه درسی در آموزش عالی ایران [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 1-28]
نظریه داده بنیادطراحی الگوی پاسخگویی اثربخش دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 113-142]
نظریۀ برپایهتأملی بر الگوهای آموزش جامعهشناسی بر اساس تجربۀ زیستۀ گروهی از ذینفعان؛ مدلی برآمده از نظریۀ برپایه [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 109-136]
نگرشتحلیل محتوای سرمایه انسانی: مدل عمومی و کاربرد آن برای دانش آموختگان رشته ادبیات فارسی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 47-75]
و
وزارت علومسایش در روابط اعضای هیئت علمی دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 137-168]
ی
یادگیری تأملییادگیری کندوکاومحور؛ الگویی برای ارتقای علوم انسانی در آموزش عالی ایران [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 149-170]
یادگیری کندوکاومحوریادگیری کندوکاومحور؛ الگویی برای ارتقای علوم انسانی در آموزش عالی ایران [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 149-170]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد