آ

  • آموزش برای توسعه پایدار چالش‌های تلفیق الگوی آموزش برای توسعه پایدار در آموزش عالی صنایع دستی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 27-51]
  • آموزش جامعه‌شناسی تأملی بر الگوهای آموزش جامعه‌شناسی بر اساس تجربۀ زیستۀ گروهی از ذینفعان؛ مدلی برآمده از نظریۀ برپایه [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 109-136]
  • آموزش صنایع دستی چالش‌های تلفیق الگوی آموزش برای توسعه پایدار در آموزش عالی صنایع دستی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 27-51]
  • آموزش عالی رویکرد قابلیت و عدالت در آموزش عالی: فراترکیب قابلیت‌های دانشجویان [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
  • آموزش عالی طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مسئولیت پذیری اجتماعی برای نظام آموزش عالی بر اساس الگوی اَکِر [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 23-49]
  • آموزش عالی شناسایی مؤلفه های آموزش و توسعه سرمایه انسانی در گذر از دانشگاه سنتی به دانشگاه آینده به روش آمیخته [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 51-75]
  • آموزش عالی دانشگاه و صنعت: از روابط پیمانکاری تا شراکت استراتژیک؛ ارائه مدل نقش های راهبردی در روابط دانشگاه و جامعه [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 97-122]
  • آموزش عالی راهبردها و راهکارهای اجرایی برای تنوع‌بخشی منابع مالی مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی با تأکید بر منابع غیردولتی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 1-25]
  • آموزش عالی چالش‌های تلفیق الگوی آموزش برای توسعه پایدار در آموزش عالی صنایع دستی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 27-51]
  • آموزش عالی تخصیص منابع عملکردمحور در آموزش عالی: جعبه‌ای سیاه حاوی تناقض ارتقای کارایی و کاهش بهره‌وری [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 1-18]
  • آموزش عالی یادگیری کندوکاومحور؛ الگویی برای ارتقای علوم انسانی در آموزش عالی ایران [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 149-170]
  • آموزش عالی واکاوی تدوین برنامه درسی در آموزش عالی ایران [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 1-28]
  • آموزش عالی کشاورزی تدوین الگوی پیوند دانشگاه و جامعه مبتنی بر رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 85-111]
  • آموزش معماری آموزش رشته معماری و انرژی در ایران: فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 77-95]

ا

  • اثربخشی طراحی الگوی پاسخگویی اثربخش دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 113-142]
  • ارزشیابی برنامۀ درسی نقش و جایگاه دانش آموختگان در فرایند ارزشیابی برنامه‌های درسی رشته های علوم انسانی در دانشگاه های برتر ایران و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 77-108]
  • اشتغال پذیری درک شده نقش میانجی خودکارآمدی کارآفرینانه و اشتغال پذیری درک شده در رابطه بین انطباق‌پذیری مسیر شغلی و قصد کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 53-76]
  • اعتیاد به کار تأثیر شرایط کاری بر موفقیت شغلی با نقش میانجی اعتیاد به کار میان اعضای هیئت ‌علمی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 143-170]
  • اعضای هیئت ‌علمی تأثیر شرایط کاری بر موفقیت شغلی با نقش میانجی اعتیاد به کار میان اعضای هیئت ‌علمی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 143-170]
  • اعضای هیئت علمی سایش در روابط اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های‌ وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 137-168]
  • افت تحصیلی عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان ارجاع شده به کمیسیون موارد خاص دانشگاه بیرجند [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 125-148]
  • اقتصاد دانش بنیان راهبردها و راهکارهای اجرایی برای تنوع‌بخشی منابع مالی مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی با تأکید بر منابع غیردولتی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 1-25]
  • الگوی اَکِر طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مسئولیت پذیری اجتماعی برای نظام آموزش عالی بر اساس الگوی اَکِر [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 23-49]
  • الگوی تعالی دانشگاه و صنعت: از روابط پیمانکاری تا شراکت استراتژیک؛ ارائه مدل نقش های راهبردی در روابط دانشگاه و جامعه [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 97-122]
  • انطباق‌پذیری مسیر شغلی نقش میانجی خودکارآمدی کارآفرینانه و اشتغال پذیری درک شده در رابطه بین انطباق‌پذیری مسیر شغلی و قصد کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 53-76]

ب

  • برابری خواهی جنسیتی فرهنگ سازمانی و اثربخشی رهبری در سطح اداری دانشگاه؛ پیمایش ملی گلوب در ایران [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 149-175]
  • برنامه آموزشی آموزش رشته معماری و انرژی در ایران: فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 77-95]
  • برنامه درسی طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مسئولیت پذیری اجتماعی برای نظام آموزش عالی بر اساس الگوی اَکِر [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 23-49]
  • بهره‌وری تخصیص منابع عملکردمحور در آموزش عالی: جعبه‌ای سیاه حاوی تناقض ارتقای کارایی و کاهش بهره‌وری [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 1-18]
  • بهره‌وری انرژی آموزش رشته معماری و انرژی در ایران: فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 77-95]
  • بینش تحلیل محتوای سرمایه انسانی: مدل عمومی و کاربرد آن برای دانش آموختگان رشته ادبیات فارسی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 47-75]

پ

  • پاسخگویی طراحی الگوی پاسخگویی اثربخش دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 113-142]
  • پدیدارشناسی دانشگاه و صنعت: از روابط پیمانکاری تا شراکت استراتژیک؛ ارائه مدل نقش های راهبردی در روابط دانشگاه و جامعه [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 97-122]
  • پژوهش آمیخته شناسایی مؤلفه های آموزش و توسعه سرمایه انسانی در گذر از دانشگاه سنتی به دانشگاه آینده به روش آمیخته [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 51-75]
  • پیوند دانشگاه و جامعه تدوین الگوی پیوند دانشگاه و جامعه مبتنی بر رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 85-111]

ت

  • تحقیقات و فناوری سایش در روابط اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های‌ وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 137-168]
  • تحلیل لایه لایه علّی تدوین الگوی پیوند دانشگاه و جامعه مبتنی بر رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 85-111]
  • تخصیص منابع عملکردمحور تخصیص منابع عملکردمحور در آموزش عالی: جعبه‌ای سیاه حاوی تناقض ارتقای کارایی و کاهش بهره‌وری [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 1-18]
  • تدوین برنامه درسی واکاوی تدوین برنامه درسی در آموزش عالی ایران [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 1-28]
  • تفویض اختیار واکاوی تدوین برنامه درسی در آموزش عالی ایران [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 1-28]
  • تنوع‌بخشی به منابع مالی راهبردها و راهکارهای اجرایی برای تنوع‌بخشی منابع مالی مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی با تأکید بر منابع غیردولتی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 1-25]
  • توسعه پایدار سنخ شناسی دانشگاه های برتر جهان از منظر توسعه پایدار [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 123-148]
  • توسعه پایدار چالش‌های تلفیق الگوی آموزش برای توسعه پایدار در آموزش عالی صنایع دستی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 27-51]
  • توسعه پایدار ارائه الگویی برای به کارگیری مدیریت سبز در دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 77-95]

ج

ح

  • حال گرایی فرهنگ سازمانی و اثربخشی رهبری در سطح اداری دانشگاه؛ پیمایش ملی گلوب در ایران [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 149-175]
  • حکمرانی و رهبری آموزش عالی سنخ شناسی دانشگاه های برتر جهان از منظر توسعه پایدار [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 123-148]
  • حلقه کندوکاو یادگیری کندوکاومحور؛ الگویی برای ارتقای علوم انسانی در آموزش عالی ایران [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 149-170]

خ

  • خودکارآمدی کارآفرینانه نقش میانجی خودکارآمدی کارآفرینانه و اشتغال پذیری درک شده در رابطه بین انطباق‌پذیری مسیر شغلی و قصد کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 53-76]

د

  • دانش تحلیل محتوای سرمایه انسانی: مدل عمومی و کاربرد آن برای دانش آموختگان رشته ادبیات فارسی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 47-75]
  • دانش آموختگان نقش و جایگاه دانش آموختگان در فرایند ارزشیابی برنامه‌های درسی رشته های علوم انسانی در دانشگاه های برتر ایران و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 77-108]
  • دانشجو عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان ارجاع شده به کمیسیون موارد خاص دانشگاه بیرجند [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 125-148]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی تأثیر کیفیت درک شده وبسایت دانشگاهی بر رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 171-195]
  • دانشگاه آزاد اسلامی طراحی الگوی پاسخگویی اثربخش دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 113-142]
  • دانشگاه آینده شناسایی مؤلفه های آموزش و توسعه سرمایه انسانی در گذر از دانشگاه سنتی به دانشگاه آینده به روش آمیخته [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 51-75]
  • دانشگاه پایدار سنخ شناسی دانشگاه های برتر جهان از منظر توسعه پایدار [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 123-148]
  • دانشگاه چمران اهواز تأثیر کیفیت درک شده وبسایت دانشگاهی بر رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 171-195]
  • دانشگاه سنتی شناسایی مؤلفه های آموزش و توسعه سرمایه انسانی در گذر از دانشگاه سنتی به دانشگاه آینده به روش آمیخته [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 51-75]
  • دانشگاه کارآفرین عوامل مؤثر بر اجرای علم شهروندان در دانشگاه های ایران [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 29-55]
  • دانشگاه های ایرانی فرهنگ سازمانی و اثربخشی رهبری در سطح اداری دانشگاه؛ پیمایش ملی گلوب در ایران [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 149-175]
  • دانشگاه‌های ایلام جامعه‌پذیری دانشگاهی: بررسی تطبیقی بین دانشگاهی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 57-83]
  • دانشگاه های برتر دولتی نقش و جایگاه دانش آموختگان در فرایند ارزشیابی برنامه‌های درسی رشته های علوم انسانی در دانشگاه های برتر ایران و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 77-108]
  • دانشگاه‌های دولتی ارائه الگویی برای به کارگیری مدیریت سبز در دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 77-95]
  • دانشگاه های دولتی سایش در روابط اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های‌ وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 137-168]
  • دانشگاه های معتبر جهان نقش و جایگاه دانش آموختگان در فرایند ارزشیابی برنامه‌های درسی رشته های علوم انسانی در دانشگاه های برتر ایران و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 77-108]
  • دانشگاه و جامعه دانشگاه و صنعت: از روابط پیمانکاری تا شراکت استراتژیک؛ ارائه مدل نقش های راهبردی در روابط دانشگاه و جامعه [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 97-122]
  • دسترسی برابر رویکرد قابلیت و عدالت در آموزش عالی: فراترکیب قابلیت‌های دانشجویان [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
  • دیمتل عوامل مؤثر بر اجرای علم شهروندان در دانشگاه های ایران [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 29-55]

ر

  • راهبردها و راهکارهای اجرایی راهبردها و راهکارهای اجرایی برای تنوع‌بخشی منابع مالی مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی با تأکید بر منابع غیردولتی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 1-25]
  • رضایت دانشجویان تأثیر کیفیت درک شده وبسایت دانشگاهی بر رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 171-195]
  • رویکرد قابلیت رویکرد قابلیت و عدالت در آموزش عالی: فراترکیب قابلیت‌های دانشجویان [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]

س

  • سایش سایش در روابط اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های‌ وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 137-168]
  • سرمایه انسانی شناسایی مؤلفه های آموزش و توسعه سرمایه انسانی در گذر از دانشگاه سنتی به دانشگاه آینده به روش آمیخته [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 51-75]
  • سرمایه انسانی تحلیل محتوای سرمایه انسانی: مدل عمومی و کاربرد آن برای دانش آموختگان رشته ادبیات فارسی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 47-75]
  • سلسله مراتب فرهنگ سازمانی و اثربخشی رهبری در سطح اداری دانشگاه؛ پیمایش ملی گلوب در ایران [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 149-175]
  • سنخ شناسی سنخ شناسی دانشگاه های برتر جهان از منظر توسعه پایدار [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 123-148]

ش

  • شاخص مالم‌کوئیست تخصیص منابع عملکردمحور در آموزش عالی: جعبه‌ای سیاه حاوی تناقض ارتقای کارایی و کاهش بهره‌وری [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 1-18]
  • شایستگی تحلیل محتوای سرمایه انسانی: مدل عمومی و کاربرد آن برای دانش آموختگان رشته ادبیات فارسی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 47-75]
  • شبیه‌سازی آماری تخصیص منابع عملکردمحور در آموزش عالی: جعبه‌ای سیاه حاوی تناقض ارتقای کارایی و کاهش بهره‌وری [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 1-18]
  • شرایط کاری تأثیر شرایط کاری بر موفقیت شغلی با نقش میانجی اعتیاد به کار میان اعضای هیئت ‌علمی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 143-170]
  • شوق به موفقیت از طریق عملکرد فرهنگ سازمانی و اثربخشی رهبری در سطح اداری دانشگاه؛ پیمایش ملی گلوب در ایران [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 149-175]

ع

  • عادی شدن سوء رفتارهای پژوهشی بررسی جامعه شناختی تعیین گرهای عادی شدن سوء رفتارهای پژوهشی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 97-124]
  • عدالت آموزشی رویکرد قابلیت و عدالت در آموزش عالی: فراترکیب قابلیت‌های دانشجویان [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
  • علم شهروندان عوامل مؤثر بر اجرای علم شهروندان در دانشگاه های ایران [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 29-55]
  • علوم انسانی یادگیری کندوکاومحور؛ الگویی برای ارتقای علوم انسانی در آموزش عالی ایران [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 149-170]

ف

  • فراترکیب عوامل مؤثر بر اجرای علم شهروندان در دانشگاه های ایران [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 29-55]
  • فراترکیب کیفی رویکرد قابلیت و عدالت در آموزش عالی: فراترکیب قابلیت‌های دانشجویان [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
  • فردگرایی خودمدار فرهنگ سازمانی و اثربخشی رهبری در سطح اداری دانشگاه؛ پیمایش ملی گلوب در ایران [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 149-175]
  • فشار اجتماعی بررسی جامعه شناختی تعیین گرهای عادی شدن سوء رفتارهای پژوهشی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 97-124]

ق

  • قصد کارآفرینانه نقش میانجی خودکارآمدی کارآفرینانه و اشتغال پذیری درک شده در رابطه بین انطباق‌پذیری مسیر شغلی و قصد کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 53-76]

ک

  • کارآفرینی طراحی مدل کارآفرینی دانشگاهی ‌بین‌المللی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 19-46]
  • کارآفرینی ‌بین‌المللی طراحی مدل کارآفرینی دانشگاهی ‌بین‌المللی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 19-46]
  • کارآفرینی دانشگاهی طراحی مدل کارآفرینی دانشگاهی ‌بین‌المللی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 19-46]
  • کارآفرینی دانشگاهی ‌بین‌المللی طراحی مدل کارآفرینی دانشگاهی ‌بین‌المللی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 19-46]
  • کارایی تخصیص منابع عملکردمحور در آموزش عالی: جعبه‌ای سیاه حاوی تناقض ارتقای کارایی و کاهش بهره‌وری [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 1-18]
  • کمیسیون موارد خاص عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان ارجاع شده به کمیسیون موارد خاص دانشگاه بیرجند [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 125-148]
  • کیفیت وبسایت تأثیر کیفیت درک شده وبسایت دانشگاهی بر رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 171-195]

گ

  • گرایش تحلیل محتوای سرمایه انسانی: مدل عمومی و کاربرد آن برای دانش آموختگان رشته ادبیات فارسی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 47-75]
  • گریز از مخاطره فرهنگ سازمانی و اثربخشی رهبری در سطح اداری دانشگاه؛ پیمایش ملی گلوب در ایران [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 149-175]
  • گلوب فرهنگ سازمانی و اثربخشی رهبری در سطح اداری دانشگاه؛ پیمایش ملی گلوب در ایران [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 149-175]

م

  • مدل معادلات ساختاری تأثیر شرایط کاری بر موفقیت شغلی با نقش میانجی اعتیاد به کار میان اعضای هیئت ‌علمی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 143-170]
  • مدیریت روابط دانشگاه و صنعت دانشگاه و صنعت: از روابط پیمانکاری تا شراکت استراتژیک؛ ارائه مدل نقش های راهبردی در روابط دانشگاه و جامعه [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 97-122]
  • مدیریت سبز ارائه الگویی برای به کارگیری مدیریت سبز در دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 77-95]
  • مدیریت محیط زیستی سنخ شناسی دانشگاه های برتر جهان از منظر توسعه پایدار [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 123-148]
  • مسئولیت‌پذیری اجتماعی تدوین الگوی پیوند دانشگاه و جامعه مبتنی بر رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 85-111]
  • مسئولیت پذیری اجتماعی طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مسئولیت پذیری اجتماعی برای نظام آموزش عالی بر اساس الگوی اَکِر [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 23-49]
  • مشروطی عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان ارجاع شده به کمیسیون موارد خاص دانشگاه بیرجند [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 125-148]
  • مطالعه بین دانشگاهی جامعه‌پذیری دانشگاهی: بررسی تطبیقی بین دانشگاهی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 57-83]
  • مطالعه تطبیقی جامعه‌پذیری دانشگاهی: بررسی تطبیقی بین دانشگاهی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 57-83]
  • معماری و انرژی آموزش رشته معماری و انرژی در ایران: فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 77-95]
  • مقیاس نقش و جایگاه دانش آموختگان در فرایند ارزشیابی برنامه‌های درسی رشته های علوم انسانی در دانشگاه های برتر ایران و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 77-108]
  • مهارت های فراشناخت تحلیل محتوای سرمایه انسانی: مدل عمومی و کاربرد آن برای دانش آموختگان رشته ادبیات فارسی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 47-75]
  • موفقیت شغلی تأثیر شرایط کاری بر موفقیت شغلی با نقش میانجی اعتیاد به کار میان اعضای هیئت ‌علمی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 143-170]
  • میدانِ دانشگاهی تأملی بر الگوهای آموزش جامعه‌شناسی بر اساس تجربۀ زیستۀ گروهی از ذینفعان؛ مدلی برآمده از نظریۀ برپایه [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 109-136]

ن

  • نظارت دانشگاهی بررسی جامعه شناختی تعیین گرهای عادی شدن سوء رفتارهای پژوهشی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 97-124]
  • نظریه داده بنیاد واکاوی تدوین برنامه درسی در آموزش عالی ایران [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 1-28]
  • نظریه داده بنیاد طراحی الگوی پاسخگویی اثربخش دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 113-142]
  • نظریۀ برپایه تأملی بر الگوهای آموزش جامعه‌شناسی بر اساس تجربۀ زیستۀ گروهی از ذینفعان؛ مدلی برآمده از نظریۀ برپایه [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 109-136]
  • نگرش تحلیل محتوای سرمایه انسانی: مدل عمومی و کاربرد آن برای دانش آموختگان رشته ادبیات فارسی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 47-75]

و

  • وزارت علوم سایش در روابط اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های‌ وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 137-168]

ی

  • یادگیری تأملی یادگیری کندوکاومحور؛ الگویی برای ارتقای علوم انسانی در آموزش عالی ایران [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 149-170]
  • یادگیری کندوکاومحور یادگیری کندوکاومحور؛ الگویی برای ارتقای علوم انسانی در آموزش عالی ایران [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 149-170]